سایر منابع:
سایر خبرها
یک موقعیت هم روی دروازه حریف نداشتیم/ برابر استقلال تحقیر شدیم
به گزارش خبرنگار مهر ، فرهاد کاظمی در نشست خبری بعداز بازی استقلال با ماشین سازی در تبریز گفت: حتی یک موقعیت هم نداشتیم، امروز سکوت من علامت رضایت نیست، بلکه علامت تسلیم است. وی با بیان اینکه امروز کتک خوردیم و تحقیر شدیم، ادامه داد: ما باید در این زمین راحت تر بازی می کردیم ولی تیم حریف راحت تر بازی کرد و روان تر توپ را به حرکت درآورد و سه گل به ثمر رساند. کاظمی با اشاره به
امروز بدترین روز تاریخ ورزشی من بود
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی از عملکرد تیمش در دیدار مقابل استقلال انتقاد کرد. فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار تیم های ماشین سازی و استقلال در خصوص شکست تیمش اظهار داشت: در رابطه با بازی گاهی می گویند سکوت علامت رضاست، اما سکوت ما علامت تسلیم شدن است. ما یک پِخ روی دروازه استقلال نکردیم. وی ادامه داد: مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشتیم، سه گل خوردیم، تحقیر شدیم و کتک خوردیم
کاظمی: یک "پِخ" به دروازه استقلال نکردیم
به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی با حضور در نشست خبری پس از باخت به استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید: تحقیر شدیم در رابطه با بازی گاهی می گویند سکوت علامت رضاست، اما سکوت ما علامت تسلیم شدن است. ما یک پِخ روی دروازه استقلال نکردیم. ما مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشتیم، سه گل خوردیم، تحقیر شدیم و کتک خوردیم. حتی نتوانستیم مهدی رحمتی را به زحمت
کاظمی: پِخ هم به استقلال نکردیم
آی اسپورت- فرهاد کاظمی بعد از شکست مقابل استقلال در نشست خبری اش گفت: برخی اوقات می گویند سکوت علامت رضایت است اما سکوت ما علامت تسلیم شدن است. یک پِخ روی دروازه استقلال نکردیم. کتک خوردیم و تحقیر شدیم. بازیکنان یک درصد برنامه های ما را انجام ندادند. ما باید در این زمین راحت تر بازی می کردیم اما استقلال راحت تر بازی کرد. تیمی که خواهان برد است نباید دفاعش در 6 قدم باشد. به غیر از حاج محمدی کسی در
کاظمی:یک پخ روی دروازه حریف نکردیم
سرمربی ماشین سازی گفت:یک پخ روی دروازه حریف نکردیم. به گزارش کاپ،فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اظهار داشت:برخی اوقات سکوت علامت رضایت است اما بعضی وقت ها سکوت علامت تسلیم است.یک پخ روی دروازه حریف نکردیم. کتک خوردیم و تحقیر شدیم. بازیکنان یک درصد برنامه های ما را انجام ندادند. باید در این زمین راحت تر بازی می کردیم اما استقلال راحتتر بازی کرد. تیمی که خواهان برد است
کاظمی: یک "پِخ" به دروازه استقلال نکردیم
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی می گوید که برابر استقلال در دیدار خانگی تحقیر شدند. [کاظمی: یک "پِخ" به دروازه استقلال نکردیم] به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی با حضور در نشست خبری پس از باخت به استقلال درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید: تحقیر شدیم در رابطه با بازی گاهی می گویند سکوت علامت رضاست، اما سکوت ما علامت تسلیم شدن است. ما یک پِخ روی
چند خبر کوتاه از استقلال
علامت تسلیم شدن است. یک پخ روی دروازه استقلال نکردیم. کتک خوردیم و تحقیر شدیم. یک درصد برنامه های ما را انجام ندادند. باید در این زمین راحت تر بازی می کردیم اما استقلال راحتتر بازی کرد. تیمی که خواهان برد است نباید دفاعش در 6 قدم باشد. به غیر از حاج محمدی کسی در تیم ما کار نکرد. نه جنگیدیم و نه دویدیم. کاظمی با اشاره به داوری این بازی گفت: در مورد داوری هم حرفی ندارم، اگر شما می گویید گل اول آفساید
بهتر از بختیار، ارزان تر از جپاروف: امید استقلال
/> نورافکن از هفته ابتدایی نیم فصل دوم، به عنوان هافبک تهاجمی برای استقلال بازی می کند و نمایش فوق العاده اش، توانسته تیم بازنده منصوریان را به چهار برد در نیم فصل دوم برساند. او هفته پیش، در بازی با پیکان، اولین گلش با پیراهن استقلال را زد و امروز در هوای برفی تبریز، با یک پاس گل تماشایی استقلال را جلو انداخت و گل سوم را وارد دروازه اسلامی کرد. 5 نمایش عالی از نورافکن در نیم فصل دوم، گل و
حسن شاهمرادیان:از دست داوران باید به خدای متعال پناه برد
را پذیرفت شاهمرادیان که به شدت از داوری های لیگ دو در هفته های اخیر گلایه مند بود تصریح کرد : از دست داوران فقط باید به خدای متعال پناه برد ، چون قضاوت هایشان در چند هفته اخیر بدور از عدالت است ، به طور مثال مقابل شهید کریمی داور توپی را پنالت گرفت که یک درصد هم خطا نبود که خوشبختانه دروازه بان ما پنالتی را گرفت و حق به حقدار رسید، در همین مسابقه گل صد در صد صحیح ما را مردود اعلام کرد
پیروزی برفی و پرگل برای استقلال
ورزشی ام بود! فرهاد کاظمی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز بعد از شکست سه بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: برخی ها به ما می گویند سکوت علامت رضاست. یک توپ ساده روی دروازه رحمتی نفرستادیم. سه گل خوردیم، کتک خوردیم و تحقیر هم شدیم. کاظمی ادامه داد: بازیکنان یک درصد کارهای تمرینی را انجام ندادند چون نمی دانند در چه تیمی بازی می کنند. با این حال تیم حریف خوب کار کرد. ما به جز یک بازیکن
کاظمی: امروز بدترین روز تاریخ ورزشی من بود
به گزارش ایسنا، فرهاد کاظمی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز بعد از شکست سه بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: برخی ها به ما می گویند سکوت علامت رضاست. یک توپ ساده روی دروازه رحمتی نفرستادیم. سه گل خوردیم، کتک خوردیم و تحقیر هم شدیم. کاظمی گفت: بازیکنان یک درصد کارهای تمرینی را انجام ندادند چون نمی دانند در چه تیمی بازی می کنند. با این حال تیم حریف خوب کار کرد. ما به جز یک بازیکن مان یعنی حاج
برف شادی علیمنصور/ بنزین سبز یخ نمی زند
زمین اجازه نفوذ را به آن ها نمی داد. آبی ها در 45دقیقه دوم با اداره بازی توانستند از تک گل خودشان در نیمه اول به خوبی محافظت کنند و علاوه براین روی ضدحملات هم دروازه حریف را تهدید می کردند. بازیکنان استقلال در اواخر نیمه دوم موفق شدند با شوت مهار نشدنی مجتبی حقدوست از پشت محوطه جریمه ماشین سازی در دقیقه77 به گل دوم برسند تا خیال منصوریان بابت برد قبل از دربی راحت شود. استقلال با سه
کالبدشکافی یک معجزه در دفاع پرسپولیس
آی اسپورت- این روزها همه جا حرف از آمار درخشان و خارق العاده خط دفاعی پرسپولیس است. سرخپوشان تا اینجای فصل در 19بازی فقط 5گل خورده اند که واقعا نمی شود این آمار را باور کرد. مسلما یکی از مهم ترین دلایل صدرنشینی مقتدرانه قرمزها تا این مقطع از فصل، همین مساله بوده و اگر بنا باشد این روند ادامه پیدا کند، به سختی می توان تیمی غیر از پرسپولیس برانکو را فاتح لیگ شانزدهم به شمار آورد. این تیم هنوز در
خوش شانسی استقلال/ بدون تلفات در دربی
آی اسپورت – بازی امروز استقلال مقابل ماشین سازی علاوه بر اینکه 3 امتیاز باارزش را برای آبی پوشان به همراه داشت، با یک اتفاق خوب دیگر هم برای منصوریان و تیمش توام شد. تنها دواخطاره استقلال یعنی رابسون جانواریو امروز اخطار نگرفت و به این ترتیب استقلال برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم هیچ محرومی نخواهد داشت. بقیه دواخطاره استقلال مثل کاوه رضایی، هرایر مگویان و یعقوب کریمی هم امروز اصلا
روسپیدی آبی ها در ورزشگاه سپیدپوش
کنند. سرما و کولاک شدید باعث شده بود تماشاگر چندانی هم از این مسابقه استقبال نکند؛ البته مشکل فقط اینها نبود. توپ قرمز یا نارنجی هم در ورزشگاه وجود نداشت و بازی باید با توپ سفید برگزار می شد اما داور و ناظر مسابقه این مشکلات را نادیده گرفتند و بازی با 10 دقیقه تأخیر شروع شد. اولین فرصت گل، در دقیقه ششم نصیب استقلال شد. شوت محکم بهنام برزای از داخل محوطه جریمه را اسلامی به کرنر فرستاد. ضربه ریباند
صعود استقلال به رتبه سوم پیش از دربی
کیفیت بازی دو تیم تغییری ایجاد نشد و همان روند نیمه اول بر بازی حاکم بود. با این حال استقلالی ها از موقعیت های کم خود بهتری استفاده را کردند و توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند و در ثانیه های پایان گل سوم را هم وارد دروازه حریف قعرنشین کردند تا با خیالی راحت به مصاف السد بروند. استقلال با این پیروزی 34 امتیازی شد و موقتا و قبل از برگزاری سایر دیدارهای هفته بیستم به رده سوم صعود کرد. این
ماشین سازی-استقلال/نبرد برای پیروزی
شاگردان کاظمی فقط 12 گل زده دارند که این هم آمار بسیار ضعیف و ناامید کننده ای در نوزده هفته ای که از لیگ گذشته، محسوب می شود. تنها نقطه امیدواری ماشین سازی تساوی مقابل تراکتورسازی است اما از طرفی استقلال هم از لحاظ فنی وضعیت مطلوبی را سپری می کند و با دو پیروزی پر گل به این بازی رسیده و در اندیشه سومین بردپی درپی است. چهره های ویژه امین حاج محمدی بازیکنی که تا دیروز از سوی
ادامه ناکامی بختیار/ بدون پاس گل
. بختیار در استقلال هم در یک نیم فصل فقط یک پاس گل اتفاقی به علی قربانی داد! رحمانی به دلیل تاخیر استقلالی ها نتوانست فولاد را در بازی هفته هفدهم مقابل پرسپولیس حاضر شود. او بعد از این بازی مصاحبه کرد و مدعی شد اگر به این بازی می رسید می توانست به فولاد کمک کند! اما او در 3 بازی بعدی تیمش مقابل تیم های ضعیف تری مثل سیاه جامگان و سایپا هم نتوانست کمکی به فولاد کند.
فروزان: باید پرسپولیس را هم می بردیم
دروازه بان تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل ذوب آهن پیروزی حق مان بود و به آن رسیدیم. به گزارش مشرق ، محسن فروزان در مورد برتری یک بر صفر صبا مقابل ذوب آهن اظهار داشت: به این 3 امتیاز نیاز داشتیم اگر در نیمه اول توپ مان از روی خط دروازه ذوب آهن بیرون کشیده نمی شد و به گل می رسیم می توانستیم راحت تر بازی را ادامه دهیم. وی افزود: ذوب آهن تیم خوبی است که در بالای جدول قرار دارد
ستاره گلزن استقلال در گفت وگو با ایلنا؛ به ژاوی فکر نمی کنیم
به گزارش ایلنا، علی قربانی که به مهاجمی کلیدی برای آبی پوشان طی هفته های اخیر تبدیل شده در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط این تیم به صحبت پرداخت که در ادامه خواهید خواند. باز هم در حفظ روند گلزنی برای استقلال موفق عمل کردی و دروازه ماشین سازی را هم باز کردی. خدا را شکر می کنم که توانستم برای استقلال مفید باشم و به تیمم کمک کنم. امیدوارم بتوانم به همین روند ادامه دهم
تمام تلاشم را می کنم در دربی به استقلال گل بزنم
گلزنی خودم تقدیم می کنم. وی در ادامه درباره شادی گل های بازیکنان پرسپولیس بیان داشت: قبل بازی در جلسه فیلم گل های آقا کریم را می دیدیم. یک شادی ایشان را نتوانستم در زمین کامل انجام بدهم. هر وقت گل بزنم شادی گل ها یک دفعه به ذهنم می آید.از خدا تشکر می کنم بابت الطافش به من. بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه برخی اشاره دارند داوری ها به نفع پرسپولیس است تصریح کرد: مخصوصا بازیکنان
روزهای بد فولاد ادامه دارد/ حسرت برد و گل
گلی در 5 و به عبارت بهتر 6 بازی اخیرش نزده است. آخرین گلی که به نام فولاد ثبت شده در هفته پایانی نیم فصل بوده ولی آن گل را ماهان رحمانی، بازیکن پیکان وارد دروازه خودی کرد. با این حساب، آخرین گل فولادی ها به صنعت نفت بوده و پس از آن، تیم سعداوی طی 507 دقیقه اخیر گلی وارد دروازه رقبایش نکرده است. دیگه نامردی نکنید بختیار تازه یه بازی کرده تو فولاد رحمانی یه فصل توی تراکتور و یه نیمفصل توی استقلال فقط راه رفت. اخراجش بهترین حرکت منصوریان بود
رحمتی مقابل ماشین سازی نیمکت نشین می شود؟
ورزش لیگ برتر - مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال، این روزها در تمرینات آماده است و مشکلی برای همراهی این تیم در بازی ماشین سازی ندارد. او در بازی قبلی هم برای استقلال 90 دقیقه بازی کرد ولی در آستانه بازی ماشین سازی شایعاتی درباره احتمال نیمکت نشینی این بازیکن شنیده می شود. روزنامه خبرورزشی نوشت: این شایعات البته ارتباطی به گلی که رحمتی در دیدار با پیکان خورد، ندارد. رحمتی در آن مسابقه
کری خوانی کاظمی برای استقلالی ها
در بازی قبل 3 گل زده برای ماشین سازی دردسرساز شود، گفت: ار استقلال 3 گل زده به خاطر این است که با تیمی بازی کرده که عقب نشسته است، این را هم در نظر بگیرید که پیکان 10 نفره عقب نشست و با همان وضعیت 2 گل زد. منصوریان تیم جوانی دارد و رویش کار کرده ولی برای من مهم این است که استقلال راحت هم گل می خورد و ما باید به دنبال نقاط ضعف آنها باشیم. کاظمی افزود: کسی فکر نمی کرد من در بازی قبل بهمن
سوژه روز: ترافیک در خط حمله تراکتور
آینده با خیالی راحت فوتبال بازی کند. همین دو عامل باعث شده تا سجاد نگرانی خاصی برای رقابت با مهاجمانی مثل ادینیو، ابراهیمی، فرزاد حاتمی و مهدی شریفی نداشته باشد و با قدرت به تبریز برود. با این وجود در روز های اخیر این سوال پیش آمده که قلعه نویی با داشتن مهاجمان اسمی اصلا چرا باید سراغ مهاجم سابقش در استقلال برود، مهاجمی که یک نیم فصل در ترکیه فوتبال بازی نکرده و پیش بینی می شود از روز های خوبش
نتایج استقلال در هفته بیستم/ مشت امیر!
آی اسپورت- هفته های بیستم تاریخ لیگ برتر، چندان باب میل استقلال نبوده اند. این از آن معدود هفته هایی است که آبی ها بیشتر از برد، شکست خورده اند. استقلال فقط 5 تا از بازیهای برگزارشده اش در هفته بیستم را با برد سپری کرده درحالیکه در 6 بازی بازنده بوده است. در 5 فصل اخیر، بازیهای استقلال در این هفته یا گل نداشته یا تنها یک گل داشته است. استقلال فردا برابر ماشین سازی در تبریز
صعود استقلال به رده سوم با یک برد 3 گله دیگر/ ماشین سازی در حسرت روزهای خوش
تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه اشتباه مهدی اسلامی باعث شد تا علی قربانی ضربه خطرناکی راهی دروازه ماشین سازی کند، اما مدافعان این تیم اجازه باز شدن دروازه خود را ندادند. دقیقه 33: لئوناردو پادوانی به علت خطا روی بازیکن ماشین سازی از داور کارت زرد گرفت. دقیقه 39: ارسال زمینی به داخل محوطه جریمه استقلال موقعیت خطرناکی را ایجا کرد، اما پادوانی توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه 40: ضربه پشت محوطه جریمه
خداحافظی کلوپ با جام قهرمانی
گزارش - تحریریه پارسینه | لیورپول در ماه ژانویه هیچ بردی کسب نکرد و اصلا ماه خوبی را نگذراند. همین موضوع باعث شد شانس این تیم شدیدا کم شود. لیورپول برای این که در ادامه راه امیدی به قهرمانی داشته باشد نیاز داشت که حتما چلسی را شکست دهد. البته که در بازی سه شنبه شب این طور نبود که آن ها از شکست فرار کرده باشند. وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدم حس خوبی به این تیم داشتم چون عملکردشان از
کاظمی: همین پیامک ها استقلال و پرسپولیس را از بحران خارج کرد
زیادی داشتیم. در بازی با گسترش، صبا و... از ناحیه داوری متضرر شدیم من که نمی توانم سوت بزنم یا گل خالی را گل کنم. من روی روح و روان تیم کار می کنم و تیم را از نظر تاکتیکی آماده می کنم. سرمربی ماشین سازی به گلزنی تیمش اشاره ای دارد: ما همان تیمی هستیم که به سایپا سه گل زدیم هیچ کس نگفت مهاجم نداریم. توپ های ما گل نمی شود، استقلال هم در دو بازی اخیر گل زده و یکباره همه بازیکنانش گلزن شدند
بیانی: روند استقلال روبه رشد شد/منصوریان بامعرفی چند جوان به فوتبال پاداش حمایت هواداران را بدهد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برد باارزشی به دست آورد و این پیروزی در ادامه راه می تواند کمک حال تیم باشد. شاهین بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد آبی پوشان در دیدار با ماشین سازی تبریز گفت: شرایط جوی و زمین بازی به شکلی بود که اصلاً نمی شود در مورد مسائل فنی صحبت کرد، ولی استقلال برد باارزشی به دست آورد و این می تواند در ادامه راه کمک حال تیم باشد