چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبر استان ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۸

جانباز گناوه ای که در وصیت خود با خونش نوشت مرگ بر شاه+عکس

خبر استان:محسن کبگانی از جانبازان 30درصدی دوران انقلاب اسلامی از شهرستان گناوه گفت: در زمان مجروح شدن و انتقال به بیمارستان درحالی که با مرگ فاصله ای نداشتم در وصیت نامه ای شعار مرگ بر شاه را با انگشتان خود نوشتم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)