پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۴

بحران تازه: تراکتور تابستان سال بعد هم محروم!

آی اسپورت - از صبح پس از اینکه مشخص شد تراکتورسازی نمی تواند سجاد شهباززاده را جذب کند، اظهارنظرهای متفاوتی درباره محرومیت قطعی این تیم از نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد. به نظر می رسید این تیم هم مثل استقلال نمی توانست در نیم فصل دوم بازیکنی را به فهرست خود اضافه کند اما مدیران تراکتورسازی این ماجرا را تکذیب کردند. ابتدا آرش نجفی مسئول حقوقی باشگاه تراکتورسازی مدعی شد محرومیتی در کار نیست: من قاطعانه می گویم که این محرومیت شامل نوراللهی و عالیشاه و بیگ زاده نمی شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)