چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۲۳:۱۲

بعد از قم و تهران نوبت کدام شهر است؟

تیتر شهر نوشت: شهریور ماه امسال بود که مترو کیانشهر ریزش کرد و 11کارگر زیر آوار ماندند.بعد از آن حادثه برخورد یک دختر با مترو در ایستگاه شادمان سر زبان ها افتاد و 30دی ما هم حادثه ملی پلاسکو با آن همه کشته و مصدوم رخ داد. شاید تا قبل از آن فکر می کردیم این زنجیره اتفاقات شهری مختص تهران است و در شهرهای دیگر این دست اتفاقات معنی ندارد اما امروز باخبر شدیم که دیواره مترو میدان ولیعصر قم ریزش کرده و طبق گفته ها4کارگر هم زیر آوار مانده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)