سایر منابع:
سایر خبرها
پیشواز تراکتوراز دربی
کابوس در اصفهان اما بازی های هفته بیست و یکم روز پنجشنبه آغاز شد.سپاهان که در این فصل مسابقات با هدایت عبدالله ویسی نوسانات زیادی داشته در این هفته و در خانه متحمل شکست سنگینی مقابل ماشین سازی قعر جدولی شد. همین کافی بود تا تعدادی از تماشاگران تیم اصفهانی علیه ویسی فحاشی کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم،ویسی پس از این بازی در واکنش به این موضوع گفت: صحبت خاصی درباره بازی ندارم، معذرت
ویسی: چون به لیدرها پول ندادم امروز به من ناسزا گفتند
به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله ویسی شامگاه پنجشنبه و پس از شکست تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: در مورد بازی صحبت خاصی ندارم. وقتی یک تیم با قدمت سپاهان در خانه سه گل دریافت می کند نمی توان حرفی زد چون کاملاً تسلیم حریف بوده است. وی به حواشی دیدار امروز اشاره کرد و ادامه داد: هواداران تاج سر سپاهان هستند و من در برابر آنها سر تعظیم فرود می آورم و از آنها
اگر اخراجم کنند نیز هیچ پولی نمی گیرم
تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم من هفت هفته باخت نداشت، اما این هفته برای تیم حاشیه ساختند و ما را دچار مشکل کردند. سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شرمنده هوادارانی هستم که سپاهان را دوست دارند و از آنها عذرخواهی می کنم. هواداران سپاهان بدنبال عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم و دریافت سه گل از ماشین سازی تبریز، علیه عبدالله ویسی و بازیکنان این تیم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شعار دادند. انتهای پیام/م
ویسی: بازنده بزرگ این بازی بودیم
. استقلال خوزستان را قهرمان کردم و فولاد هم زمانی که من در کادر این تیم بودم قهرمان شدم. شعار حیا کن رها کن را روی سرم می گذارم اما دلیل ندارد به ناموسم فحش داده شود. پیکان فقط ما را در این مدت برد. نفت امروز اولین برد نیم فصلش را کسب کرد. باید تماشاگران این مسایل را ببینند. سرمربی سپاهان درباره شعار سپاهانی ها که عقیلی را تشویق کردند، بیان داشت:من فقط شرمنده هواداران سپاهان هستم نه چهار نفر از
قائدی فر: فکر می کردم بازیکن حریف نیستم
کنیم. بازی کاملاً دست ما بود و سه گل زدیم و می توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بتوانیم در بازی های آینده نتایج بهتری بگیریم. قائی فر در مورد بازگشت به اصفهان عنوان کرد: 12 سال در باشگاه سپاهان بودم و خیلی برایم سخت بود که در مقابل تیمی که آن بزرگ شدم و نان و نمک آن باشگاه را خوردم بازی کنم. هواداران سپاهان همیشه به من لطف داشتند و هیچ وقت لطفشان را
پرافتخارترین تیم لیگ برتر، حال و روز خوبی ندارد
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از شهروند، سپاهان بعد از قهرمانی دو سال گذشته خود که در دقایق پایانی لیگ رقم خورد، دیگر روزهای خوبی را تجربه نکرده و هر فصل با بحران هایی روبه رو شده که این تیم قدرتمند را رو به ضعف و انحطاط برده است. اختلاف با مدیران از بحران سپاهان وقتی رونمایی شد که عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی گفت نیازی به جپاروف ندارد اما درست در همان لحظه مدیران
هواداران سپاهان خواهان جدایی ویسی شدند/ تشویق عقیلی و شعار بی غیرت علیه سپاهانی ها
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز از هفته بیست ویکم لیگ برتر ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد که حاشیه هایی در طول بازی رقم خورد. *هواداران سپاهان که این روزها دل خوشی از کادرفنی تیم شان ندارند، پس از دریافت گل دوم طلایی پوشان در دقیقه 49 علیه کادرفنی و بازیکنان شعار سر دادند. *هواداران سپاهان با
سرمربی ماشین سازی تبریز: در دیدار برابر سپاهان بدنبال مساوی بودیم
3 برصفر برای خودم نیز جالب بود. سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در باره دیدار هفته گذشته این تیم برابر استقلال تهران نیز گفت: در آن دیدار بازیکنانم تنها 5 درصد کار تاکتیکی و تکنیکی درخواستی کادر فنی را به اجرا گذاشتند لذا مغلوب تیم استقلال شدیم. کاظمی در باره تیم سپاهان نیز اظهار داشت: این تیم یکی از قطب های بزرگ فوتبال ایران است و این باخت هیچ تاثیری در بزرگی این تیم نمی گذارد. وی
خون آلوده در رگ های سپاهان!/ از هوادار تا عبدالله؛ مقصر ناکامی ها کیست؟!
/> در مورد بازی صحبت خاصی ندارم. وقتی یک تیم با قدمت سپاهان در خانه سه گل دریافت می کند نمی توان حرفی زد چون کاملاً تسلیم حریف بوده است. شاید تنها نکته ای که ویسی به درستی به آن اشاره کرده همین بخش اول صحبت ها اوست. هواداران تاج سر سپاهان هستند و من در برابر آنها سر تعظیم فرود می آورم و از آنها عذرخواهی می کنم اما آن 80 نفری که به من و خانواده ام ناسزا گفتند، به خانواده های خود فحش
لیگ برتر با طعم دربی/ جدال تماشایی علی دایی مقابل آقا معلم
جذب بدون اطلاع جباروف از استقلال باعث گشته بود او استعفا دهد. اما ویسی پس از جلسه با طاهری مدیرعامل سپاهان در این تیم اصفهانی ماند. تیم ویسی با 28 امتیاز در رده ششم است و امید دارد تا با توقف پیکان برابر نفت به رده پنجم برود. در سمت مقابل ماشین سازی با فرهاد کاظمی کمی در نیم فصل دوم سروسامان گرفته و اگر باخت سه بر صفر آنها برابر استقلال را نادیده بگیریم، آنها این شانس را دارند که با پیروزی برابر
ویسی: هرچه گفتند لایق خود و خانواده شان بود!/ کانون هواداران سپاهان از من پول می خواست
سرمربی تیم سپاهان از فحاشی صورت گرفته به خودش و تیمش انتقاد کرد. به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی بعد از شکست تیمش برابر ماشین سازی گفت: ما از تیم ته جدولی ماشین سازی تبریز باختیم. من از هواداران واقعی تیم سپاهان عذرخواهی می کنم. کسانی که از باخت ما اذیت می شوند. اما به هوادارانی که به خانواده بازیکنان و من فحاشی کردند می گویم که لایق آن فحش ها خودشان بودند.
6 پرده از هفته بیست و یکم لیگ برتر: از پیروزی 6 امتیازی صبا تا روز تلخ سپاهان در نقش جهان
در نیم فصل اول، هواداران فوتبال را از سرنوشت استقلال در لیگ قهرمانان ترسانده بود اما شاگردان پورموسوی با کسب 11 امتیاز در 5 بازی اخیر و صعود به جایگاه ششم، به نظر به بهترین فرم خود در آستانه آغاز بازی های آسیایی دست یافته اند. نفت تهران 2-1 پیکان تهران گل های ارسلان مطهری و ایگور پراهیچ، نفت تهران را بعد از 6 بازی به پیروزی رساند و چه دیداری بهتر از این بازی برای بردن و 29
پرسپولیسی خوانده شدن شجاع از سوی هواداران سپاهان و شعار علیه بصیرت
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از اصفهان، در دقایق پایانی دیدار تیم های سپاهان و ماشین سازی که با شکست سنگین سپاهانی ها انجام شد عبدالله ویسی کاملاً بر روی نیمکت در فکر فرو رفته بود. * هواداران سپاهان علیه شجاع خلیل زاده که امروز بازی خوبی را به نمایش نگذاشته بود شعار دادند و او را پرسپولیسی خطاب کردند. *سعید قائدی فر بازیکن ماشین سازی که چند سال قبل در سپاهان بازی می کرد پیراهن این تیم را پوشید و به ابراز احساس هواداران پاسخ داد. *هواداران تیم اصفهانی همچنین علیه مجید بصیرت دستیار عبدالله ویسی شعار سر دادند. ...
شعار سپاهانی ها علیه عبدالله ویسی
...> * هواداران سپاهان با اینکه تیم شان نیمه اول را شکست خورده بود، اما در بین دو نیمه و در زمان ورود تیم محبوب خود را تشویق کردند. * پس از گل دوم هواداران سپاهان شعار ویسی حیا کن سپاهان را رها کن و سپاهان بی غیرت نمی خواهیم سر دادند. * تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 3500 نفر اعلام شد. *هواداران که بسیار از نتیجه کسب شده ناراحت هستند، عده ای از آن ها در حال ترک ورزشگاه هستند و علیه ویسی شعار می دهند. دیدار دو تیم تا دقیقه 70 دو بر صفر به سود ماشین سازی در جریان است. انتهای پیام/ ...
لیگ برتر در اوج حساسیت
. حریف گسترش فولاد سایپا تهران است که با مربی کارکشته خود حسین فرکی در دور برگشت نتایج خوب البته مشکوکی گرفته است. این تیم هم فرار عجیبی از منطقه خطر و فانوس به دستان لیگ برتر داشت. سپاهان اصفهان- ماشین سازی تبریز باخت سپاهان درمقابل پیکان موجب شد عبدالله ویسی یک استعفای اینستاگرامی بدهد. اما مدیران این تیم اعلام کردند با استعفای وی موافقت نمی کنند و حالا ویسی این شانس را دارد
ناراحتی هواداران سپاهان از ویسی
خبرگزاری میزان: تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست ویکم لیگ برتر شکستی ناباورانه را مقابل ماشین سازیِ قعرنشین در خانه تجربه کرد. در این دیدار هواداران سپاهان به شدت علیه عبدالله ویسی شعار دادند و سرمربی زردپوشان هم در نشست خبری پس از بازی به تندی واکنش نشان داد. یکی از دلایل نارضایتی هواداران سپاهان از ویسی به شجاع خلیل زاده برمی گردد. این مدافع که در این فصل عملکرد چندان خوبی
ویسی: از هواداران واقعی سپاهان عذرخواهی می کنم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی سرمربی سپاهان بعد از شکست تیمش برابر ماشین سازی گفت: ما از تیم ته جدولی ماشین سازی تبریز باختیم. من از هواداران واقعی تیم سپاهان عذرخواهی می کنم. کسانی که از باخت ما اذیت می شوند. اما به هوادارانی که به خانواده بازیکنان و من فحاشی کردند می گویم که لایق آن فحش ها خودشان بودند. او افزود: تعداد این هواداران 70-80 نفر بودند که اندازه دفتردار
امینی: بعد از باخت به ماشین سازی پاهایم سُست شده بود
. من در این فصل در هشت بازی برای سپاهان به میدان رفته ام که در این هشت بازی شش پنالتی داده ایم و این هم از بدشانسی من است که در این بازی هم دوباره یک گل از روی نقطه پنالتی خوردم. واقعاً ناراحتم و نمی دانم چه بگویم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول داری سپاهان نمایش ضعیفی در این مسابقه داشت؟ ، خاطر نشان کرد: بله، ما خیلی ضعیف کار کردیم و شرمنده هواداران شدیم. بعد از پایان مسابقه نمی
سهرابی: مزد زحمات مان را برابر سپاهان گرفتیم/ در لیگ برتر می مانیم
: ما برابر سپاهان کاری کردیم کارستان و به طور حتم می توانیم این پیروزی ها را تداوم بخشیم. باید سیر صعودی خود را با حمایت هواداران خود و البته با دقت بازیکنان تیم به توضیحات و گوشزدهای سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادرفنی به خصوص در جریان بازی حداکثر امتیازات را در دیدارهای پیش رو بگیرند تا قبل از اینکه کار به روزهای پایانی برساند و حساسیت رقابت ها نگذارد آنها بازی همیشگی خود را انجم دهند مجوز ماندن در لیگ برتر را کسب کنیم . این اتفاق با پیروزی خانگی هفته آینده برابر تیم آماده نفت تهران شکل واقعی تری به خود می گیرد و باور تمامی اعضای تیم برای ماندن در لیگ برتر بیشتر می شود. ...
ماشین سازی از ایستگاه 21 هم بدون اندوخته بازخواهد گشت ؟
اول عملکرد چندان چشمگیری نداشته اند. به گونه ای که از 5 بازی نیم فصل دوم فقط سه تساوی بدون گل مقابل فولاد، صبای قم و تراکتورسازی بدست آورده اند، فقط یک بار موفق به گشودن دروازه ی حریفان شده و 5 بار دروازه ی خود را باز شده دیدند. در آنسوی میدان عبدالله ویسی که پس از کش و قوس های فراوان در سپاهان ماندنی شد، در نیم فصل دوم نتایج ضعیفی با طلایی های دیار زاینده رود کسب کرده؛ به طوریکه از 5 بازی نیم فصل
شعار "حیاکن رهاکن" سپاهانی ها در نقش جهان/ درخواست استعفای ویسی
، حواشی دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به شرح زیر است: پیش از آغاز این مسابقه، فرهاد کاظمی، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز از سوی هواداران سپاهانی حاضر در ورزشگاه نقش جهان مورد تشویق قرار گرفت و به سمت نیمکت سپاهان رفت. همچنین هواداران سپاهان در این مسابقه سعید قائدی فر، بازیکن سابق خود
نتیجه نهایی؛ سپاهان اصفهان 0 ماشین سازی تبریز 3 / پایان کار گوآردیولا
به گزارش ایلنا، سپاهان با شکست دور از انتظار مقابل تیم قعرنشین جدول اکنون به بحرانی ترین شرایط خود رسیده و شاید اینبار استعفای عبدالله ویسی به معنای پایان کار او در زاینده رود باشد. ماشین سازی با این پیروزی بزرگ در خانه سپاهان اکنون امیدوار به پایان ناکامی خود هستند. ساعت 16 ورزشگاه: نقش جهان اصفهان گل ها: حسین ابراهیمی و امین قاسمی نژاد ( ماشین سازی) شرح گل ها
شایعه عجیب در اصفهان/ خطیبی جانشین ویسی می شود!
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سپاهان با شکست سنگین خانگی مقابل ماشین سازیِ قعرنشین وارد بحران شده و هواداران این تیم به شدت علیه عبدالله ویسی موضع گرفته اند. حالا شایعاتی مبنی بر ایجاد تغییر در کادر فنی پر افتخارترین تیم لیگ برتر به گوش می رسد و جالب اینکه از سرمربی پیشین ماشین سازی به عنوان جانشین عبدالله ویسی نام می برند. گفته می شود نام رسول خطیبی که در دو مقطع بازیکن سپاهان بوده به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم مطرح شده و در صورتی که ویسی نتواند زردپوشان را از بحران خارج کند، خطیبی جانشین او می شود. ...
چه کسانی نمی خواهند عبدالله سرمربی باشد؟
نتیجه سنگین 3-0 مقابل ماشین سازی که در جدول آخر است شکست خورد تا سکوها به شدت علیه ویسی شود. تماشاگران اصفهانی از همان ابتدا ضد سرمربی شان شعار دادند تا ویسی مجاب شود در کنفرانس خبری بعد از بازی حرف های عجیبی بزند. سرمربی جوان زردها گفت که دست یک سری دزدها را از تیم کوتاه کرد و چون به اعضای کانون هواداران پول نداده است، عده ای روی سکوها علیه او فحاشی می کنند. صحبت هایی که قطعا سپاهان را
سپاهان0 ماشین سازی3 / سیلی از انتهای جدول!
سپاهان به گل دوم خود رسید. بعد از این گل بود که بازیکنان سپاهان روی به بازی احساسی آوردند با باز هم نتوانستند قفل دروازه اسلامی را باز کنند تا در یک ضد حمله، شجاع خلیل زاده مجبور به انجام خطای پنالتی شود و با تبدیل شدن این پنالتی به گل، شکست سنگینی این بار در خانه برای سپاهان شکل بگیرد. شرح گل: سپاهان اصفهان 0 – ماشین سازی تبریز 1 (دقیقه 36 حسین ابراهیمی): با اشتباه شجاع
شکست سنگین سپاهان برابر ماشین سازی + حاشیه های دیدار
به گزارش صاحب نیوز ، در یکی از دیدار های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز دو تیم سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. شاگردان عبدالله ویسی در سپاهان با ترکیب مهدی امینی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، جلال عبدی، احسان حاج صفی، محمود قائد رحمتی، میلاد سرلک، رسول نوید کیا، فرید کریمی، مهرداد محمدی و مسعود حسن زاده راهی زمین مسابقه شدند.
ادعای عجیب عبدالله ویسی: دست دزدها را از سپاهان کوتاه کردم
عبدالله ویسی با حضور در نشست خبری بعد از شکست برابر ماشین سازی درباره موضوعات عجیبی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید: از هواداران عذر خواهی می کنم صحبت خاصی درباره بازی ندارم، معذرت خواهی بزرگی از هواداران واقعی سپاهان دارم، اما توهین تعداد اندکی را که امروز به من و به خانواده ام فحاشی کرده اند، به خودشان بر می گردانم که لیاقت خود و خانواده های شان است، کسانی که اندازه
واکنش باشگاه سپاهان به مصاحبه ویسی
ایران آنلاین / در متنی که توسط پیری مدیر رسانه ای تیم فوتبال ارسال شده، آمده است: طی مصاحبه دیروز عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که عنوان کرده بود از کانون هواداران درخواست پول و باج از وی کردند، لذا بعضی از آدمهای فرصت طلب از مصاحبه وی سواستفاده کرده و همه را زیر سوال بردند. اعضای هیت مدیره کانون هواداران سپاهان از آدمهای بزرگ،شریف اصفهان و سپاهان می باشند و از نظر اخلاقی،کاملا مورد تایید بوده، لذا منظور ویسی از یک فرد خاص بوده که حراست باشگاه و همچنین حراست کارخانه در جریان کامل درخواست فرد مورد نظر می باشند./ پایگاه خبری سپاهان ...
برخی پول گرفتند تا علیه من فحاشی کنند/ دست دزدها را کوتاه کردم
به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از شکست سنگین تیمش مقابل ماشین سازی تبریز با بیان اینکه صحبت خاصی درباره بازی ندارم، اظهار داشت: من یک معذرت خواهی بزرگ به هواداران واقعی سپاهان بدهکارم اما باید بگویم توهین برخی افراد اندک را که به من فحاشی کردند، به خودشان باز می گردانم. وی با انتقاد شدید از فحاشی های صورت گرفته در این مسابقه خاطرنشان کرد: این فحاشی ها لیاقت خود
راز اشکهای دروازه بان جوان سپاهان
سپاهان هنوز برای بازگشت به بازی امیدوار بودند؛ در ادامه به ثمر نشستن پنالتی پیام صادقیان، هم حاضرین در ورزشگاه و هم خود بازیکنان را متقاعد کرد که تنها معجزه می تواند این تیم را به بازی برگرداند. مهدی امینی گلر جوان تیم سپاهان در دومین دیدار پیاپی به جای لی اولیویرا سنگربان برزیلی سپاهان که گفته می شود با مصدومیت روبرو است، در چارچوب دروازه قرار گرفت تا پس از شکست برابر نفت تهران در جام