پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۰

پایان کار رکابزنان ایران در مسابقات پیست قهرمانی آسیا با 5 مدال

تیم ایران در مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا با کسب 2 مدال طلا و 3 نقره به کار خود پایان داد. در ادامه پنجمین و آخرین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا عصر دیروز امیرحسین جمشیدیان رکابزن جوان کشورمان که صبح روز پنج شنبه در مسابقه مقدماتی اومنیوم( رده سنی جوانان ) در گروه خود اول شده و مجوز حضور در مرحله بعد را بدست آورده بود، در مسابقه نهایی موفق به کسب نشان نقره برای ایران شد. این مدال اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در ماده اومنیوم است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)