چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۹

چرا باید از اوباما متشکر باشیم؟

به گزارش عصر امروز، رهبر انقلاب در دیدار روز 19 بهمن ماه به مناسبت روز نیروی هوایی در بخشی از بیانات خود اشاره کردند: حالا این آقا که تازه در ایالات متحده [سرِ کار] آمده، می گوید شما باید از آمریکا متشکر باشید، از دولت اوباما متشکر باشید! چرا متشکر باشیم؟ هیچ متشکر هم نیستیم؛ [او هم در] همان تشکیلاتی بود که این تحریم های سنگینرا به نیت فلج کردن جمهوری اسلامی و ملت ایران، بر ملت ایران تحمیل کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)