چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هفته نامه کلید ملی ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۱

عضو شورای شهر شریف آباد استان تهران: ترافیک جاده مشهد بر دوش شهر ما سنگینی ...

ما در شریف آباد تهران اصلا آب نداریم و از سد ماملو عموما آب را به تهران انتقال می دهند. سطح آب چاه های زیرزمینی از 40 سال پیش تا امروز 100 متر پایین تر رفته است. با پیگیری هایی که انجام شده در 6 ماهه سرد سال کمی آب برای کشاورزان باز می کنند اما در تابستان که آب کم است به طور کامل بسته می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)