دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۹:۴۳

مسئولان از مردم شیراز و ایل قشقایی عذرخواهی کنند

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: مسئولان برپایی مراسم پایتختی جوانان جهان اسلام در شیراز، باید از مردم شیراز و ایل دلاور قشقایی عذرخواهی کنند که چهره زشتی از آنان نشان دادند. شیراز- آیت الله اسدالله ایمانی در جمع مردم این شهر با بیان اینکه دشمن برای انحراف جوانان تلاش می کند چرا که از آنان سیلی خورده و این ما هستیم که باید نسبت به نسل جوان حساسیت لازم را داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)