دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۴۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته

وزیر نفت: عده ای دوست دارند دوباره تحریم شویم

وزیر نفت گفت: عده ای خوشحال می شوند که ایران دوباره تحریم شود اما باید اذعان داشت که در تحریم نمی توان کشور را توسعه داد. باشگاه خبرتگاران جوان: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت به بررسی صنعت نفت و اقدامات صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی پرداخت. برای پایان سال خبرهای خوبی در راه است بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه مبنی بر اینکه ، آیا برداشت ما از حوزه مشترک پارس جنوبی بیشتر از قطر خواهد شد گفت: تا آخر سال خبرهای خوبی در این رابطه خواهیم داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)