چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کمونه ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۷:۰۶

طارمی: هر دو پنالتی صحیح بود/ به رامین گفتم گل نزنی پایت را قلم می کنم

مجله اینترنتی کمونه (Kamooneh.com) : مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس گفت و گوی جالبی را انجام داده که خواندن آن را به شما توصیه می کنیم: وی درباره بازی با سپاهان اظهار داشت: بازی با سپاهان سخت ترین بازی ما بود.باخت در دربی و محرومیت سید و کمال کار را سخت کرده بود اما همدل شدیم که برنده شویم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم. مهاجم پرسپولیس درباره پنالتی های این تیم که روی او انجام شد خاطرنشان کرد: هر دو پنالتی صحیح بود.احسان که مشخص بود مانع حرکتم شد گلر سپاهان هم بنظرم باید اخراج می شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)