سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۹

باقری:سن و سالم از بازی کردن گذشته/برای شکست الهلال به میدان می رویم

مربی پرسپولیس گفت: یادم است وقتی در النصر بازی می کردم، یکی از دوستان من برایم تولدی گرفته بودند که مرا سورپرایز کردند. به گزارش کاپ، کریم باقری درباره جشن تولدش در اردوی پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان به من لطف دارند و گاهی اوقات من کنار آنها تمرین می کنم. گاهی اوقات تمرین می کنم و خیلی آماده نیستم. دیگر سن و سال من از بازی گذشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)