سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پویش ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۶

عربستان سهم خود از بازار نفت کره را به ایران واگذار کرد

عربستان در حال واگذاری بخش عمده ای از سهم خود از بازار نفت کره جنوبی به ایران است. به دنبال اجرایی شدن توافق کاهش تولید اوپک و مستثنی شدن ایران از این توافق، در حالی که عربستان بخش عمده ای از بار کاهش تولید اوپک را بر عهده گرفته، این کشور در حال واگذاری بخش عمده ای از سهم خود از بازار نفت کره جنوبی به ایران است. آمارهای اولیه منتشر شده نشان می دهد که ایران در ماه ژانویه حدود 1.79 میلیون تن نفت به کره جنوبی صادر کرده که دو برابر رقم عادی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط