چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۹

ابراهیم زاده: فرصت سوزی کردیم

خبرگزاری فارس: منصور ابراهیم زاده پس از تساوی بدون گل مقابل ملوان در نشست خبری گفت: همه مردم و هواداران ما را حمایت کردند اما ما فرصت سوزی کردیم و از موقعیت هایی که ایجاد شد استفاده نکردیم. نتیجه بازی راضی کننده نیست اما از نظر فوتبالی خوب بودیم. خط هافبک و مهاجم ملوان خوب است و سعی کردیم بازی را به روی خط دفاعی این تیم ببریم. وی ادامه داد: در نهایت کارمان را به شکلی که می خواهیم باید ادامه بدهیم و در خارج از کرمان باید جبران مافات کنیم و پیروز شویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)