دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۳

توهین به پیامبر(ص) نشانه خوی استکباری اهانت کنندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، حجت الاسلام محمد برزگرپور اظهار داشت: توهین به پیامبراعظم(ص) که پیام آور بشارت و امید برای انسان ها و احیاکننده اخلاق است، به هیچ عنوان قابل قبول نیست، چرا که این پیامبر، پیامبر خاتم و افضل رُسُل است. وی بیان داشت: کسانی که به پیامبر(ص) توهین می کنند، نشان از این است که نه اخلاق دارند و نه منطق و وقتی به خودشان اجازه توهین می دهند به منزله این است که هیچ حرمتی برای ادیان دیگر قائل نیستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)