سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۲۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵

فتح الله زاده:استقلال اسیر بی تجربگی شد/با یک باخت گذشته یادمان نمیرود

مدیرعامل سابق استقلال گفت: تصورم این است که منصوریان تیم را جمع و جور خواهد کرد تا نتیجه بهتری مقابل نماینده عربستان به دست بیاید. علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست استقلال مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: استقلال در نیمه اول آن تیمی که ما در این چند هفته دیدیم، نبود اما در نیمه دوم بهتر کار کرد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در مجموع تیم منصوریان خوب بازی کرد و فقط اسیر 2 سانتری که از جناحین ارسال شد، شدیم و الاهلی همین حربه را برای رسیدن به گل داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)