سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هفته نامه نخست ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۳

دانشگاه ها را وارد قراردادهای توسعه میادین نفتی می کنیم

به گزارش نخست نیوز ،حبیب الله بیطرف در مراسم افتتاح دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهارکرد: اکنون وقت ایفای نقش موثرتر دانشگاه های کشور در امر توسعه ملی است که برای تحقق آن باید تلاش مضاعف تری را از خود نشان دهند. معاون وزیر نفت گفت: در دوران نسل چهارم دانشگاه ها انتظار ارتباط واقعی تری بین صنعت و دانشگاه می رود و باید از شعار دادن و حرف زدن خود را به وادی عمل برسانیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)