چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سلام سینما ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰

علیرضا داودنژاد: حالم خوب است

علیرضا داودنژاد که به دلیل گرفتگی عروق قلبی در بیمارستان بستری شده بود،از بیمارستان مرخص شد. این کارگردان سینما که از بیمارستان امروز 6 اسفند ماه مرخص شده است در گفت وگویی کوتاه به خبرنگار ایسنا گفت: حالم خوب است و از بیمارستان مرخص شده ام البته چند روزی باید استراحت کنم. او روز گذشته 5 اسفند ماه به دلیل آنژیوگرافی که به تشخیص پزشک معالج باید بالن و فنر می گذاشت،24 ساعت تحت مراقبت بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)