دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۱

تیم ملی کنگ فو در اردبیل اردو زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرمربی تیم ملی کنگ فوی کشورمان عصر امروز در حاشیه برگزاری تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اردوی پنج روزه که در اردبیل برگزار می شود برای حفظ و ارتقای آمادگی تیم ملی کنگ فو است تا بتواند با توانی مضاعف در مسابقات جهانی حاضر شود. بهرام نژاد تصریح کرد: ما این اردو را برای آماده سازی تیم اعزامی به مسابقات جام جهانی در اردبیل تدارک دیدیم که قرار است این مسابقات اسفند امسال در کشور تایلند برگزار شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط