پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۰۱:۲۰

وطن امروز / استفاده ابزاری از شهدا ممنوع

دولت بهار: همچین قشنگ روی مخ غرب زده ها راه می رود که من هم دوست دارم در این راهپیمایی شرکت کنم، منتهای مراتب، این بار، نه با قدم بلکه با قلم . آری! من آنقدر عربی بلدم بدانم بعد از ثالثا چه می شود اما عمدا و در انتهای این تک جمله یک نفس، بنا دارم بنویسم؛ احسنت! تا کور شود هر آنکه نتواند دید، اولا خوب موقعی آمدید شهدای غواص! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)