سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۰۱:۲۲

زنان، بازنده ی همیشگی ورزش ایران

ورزش بانوان همواره با مشکلات مدیریتی زیادی روبه رو بوده و یکی از مهمترین این مشکلات اختلافات بی نتیجه و ناتمام میان نواب رییس بانوان با روسای فدراسیون ها است. به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، در حالی که در سالهای گذشته تلاش و شعار مسئولان ورزشی افزایش سهم بانوان در ورزش کشور بوده اما عکس این شعارها در عمل دیده می شود. در ماه های اخیر نواب رییس بانوان چند فدراسیون به دلیل عدم توافق نظر با روسای خود از سمت شان کناره گیری کرده اند و یا کنار گذاشته شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)