چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۴

تلاش دهلی نو برای تحکیم روابط با ایران و کنار گذاشتن دنباله روی آمریکا

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از دِ هیندو ، علی رغم نامشخص بودن سرنوشت مذاکرات ایران و گروه 1+5، دهلی نو ازسرگیری روابط خود با ایران را آغاز کرده است. پس از اینکه این کشور در سال های اخیر به دنبال تحریم های آمریکا، واردات نفت از ایران را کاهش داد، اکنون تمایل دارد تا ارتباط خود با این کشور که راه دسترسی هند به افغانستان و آسیای مرکزی را فراهم می کند، از سر بگیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)