سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۹

جنگنده های سعودی تنها بیمارستان شهر عبس در یمن را با خاک یکسان کردند

جنگنده های سعودی دیروز چندین بار بیمارستان السلام را که به درمان شمار زیادی از بیماران اشتغال داشت بمباران کردند. اینجا تنها بیمارستانی بود که این روزها در این منطقه فعال بود. خانه های اطراف این بیمارستان نیز آسیب دیدند. زنان و کودکان آواره شدند. این ناشی از کینه توزی سعودی هاست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)