چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه خبر ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۷

بیماری مرس همچنان قربانی می گیرد

بیماری مرس در کره جنوبی 2 قربانی دیگر گرفت. مقامات وزارت بهداشت کره جنوبی از ابتلای سه فرد دیگر به بیماری سندروم تنفسی خاورمیانه (مرس) خبر دادند. تب شدید، سرفه و بروز مشکلات تنفسی از عوارض این بیماری مرگبار است . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)