چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۱

جعفرزاده: صدا و سیما در انتخابات بی طرف باشد

خبرگزاری ایسنا: نائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بی طرفی صدا و سیما در انتخابات پیش رو گفت که نباید شائبه بهره برداری از امکانات کشور به نفع یک جریان سیاسی ایجاد شود. غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اظهار کرد: من معتقدم صدا و سیما نباید در اختیار هیچ کدام از قوای سه گانه باشد زیرا نوعی دیکتاتوری به وجود می آید و می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)