چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه اقتصاد پویا ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۵

میتسوبیشی 460 هزار دستگاه خودرو را از مشتریان پس می گیرد

شبکه تلویزیونی سی.ان.بی.سی اعلام کرد که شرکت خودروساز میتسوبیشی تصمیم گرفته است 460 هزار دستگاه از خودروهای تولیدی خود را به علت نقص فنی در کیسه های هوا از مشتریان پس بگیرد. به گزارش ایرنا به نقل از رویترز این شبکه افزود: مدل های مشخصی از خودروهای ساخت شرکت میتسوبیشی به علت ایراد در کیسه های هوا پس گرفته خواهد شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)