سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۴

تنیس روی میز پرعضوترین فدراسیون جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد علی قارداشی امشب در مراسم روز جهانی تنیس روی میز اظهار کرد: این مراسم برای سومین سال متوالی در اصفهان برگزار می شود و از دست اندکاران برگزاری این برنامه تشکر می کنم. وی افزود: در فاصله سال 94 تا 95، در بیشتر استان های کشور عضوگیری 3 تا 7 درصد افزایش داشته اما در استان اصفهان، 43 درصد افزایش عضوگیری داشته ایم. رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: علاقه مندی خانواده ها به رشته تنیس روی میز اتفاق خاصی است که باید مورد توجه قرار گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)