چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۰

هزینه های تولید برق بیش از قیمت فروش آن است

معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر گفت: در دو سال اخیر به دلیل گرمای زودرس و بالا رفتن درجه حرارت، میزان مصرف برق بسیار بالا رفته و به ازای هر درجه افزایش دما، 500 مگاوات در روز به میزان مصرف برق در کشور اضافه شده است. غلامرضا خوش خلق در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان که امروز 7 تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در کشور پیش از 73 هزار مگاوات ظرفیت منصوبه داریم و پیک مصرف سال گذشته به 49 هزار مگاوات رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)