پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۸

نعمتی نژاد مدیرعامل استقلال خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، گروه ملی در اهواز تصمیم گرفت به تیمداری خود ادامه دهد و بدین ترتیب تیم استقلال خوزستان به فعالیت خود ادامه می دهد. در همین راستا امروز جلسه ای برگزار شد که طی آن ابتدا عبدالله ویسی به عنوان سرمربی در سمت خود باقی ماند و همچنین سید جواد نعمتی نژاد به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد. پیش از این فاضل بختیاری مدیرعامل باشگاه بود که بعد از پایان مسابقات استعفا کرد. انتهای پیام/ی ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)