چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۱

حمودی و کرمی اجازه فعالیت فوتبالی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس ، عبدالله کرمی و علی حمودی به دلیل بی توجهی به رای کمیته انضباطی و عدم پرداخت حق کارگزاری مدیر برنامه هایشان نمی توانند در تیم های خود حضور یابند. کرمی اواسط فصل قبل محروم شد اما به واسطه تعهد باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه آن باشگاه از محل قرارداد کرمی بدهی اش را پرداخت می کند مجوز بازی را بدست آورد اما عدم انجام این امر از سوی سپاهانی ها به محرومیت مجدد کرمی منجر شد. همچنین علی حمودی نیز وضعیت مشابهی دارد و برای حضور در تراکتورسازی با مشکل روبرو شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)