سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۷

کواچ: از انرژی تماشاگران استفاده نکردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از شکست برابر تماشاگران خانگی متاسف است. به گزارش ایسنا اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: به لهستان تبریک می گویم. آن ها خیلی از ما بهتر بودند و مزد برتری خود را نیز گرفتند. ما بازی را بهتر از آن ها شروع کردیم، اما با اشتباه هایی که انجام دادیم باعث شدیم که این نتیجه رقم بخورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)