سایر منابع:
سایر خبرها
اعتراض علیرضا خمسه به منتقدان پایتخت
. برخی منتقدان می گویند این سریال بیش از اینکه طنز باشد، حاوی لودگی است. شما چه فکر می کنید؟ بعضی منتقدان بی سواد هستند؛ بسیاری از کسانی که در کسوت منتقد در رسانه ها کاغذ سیاه می کنند، سواد دراماتیک ندارند. اول ببینیم اطرافمان چند منتقد باسواد وجود دارد، بعد اگر آنها نظری دادند، درباره شان صحبت کنیم. گفته شده اغلب منتقدان، سودازده های بازیگری یا کارگردانی هستند که می خواستند
مظلومی: هر وقت رسمی صحبت کردم بگویید چه بازیکنی را می خواهم
گروه ورزش تیتریک ؛ پرویز مظلومی پس از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته حرف های غیررسمی من در رسانه ها منتشر شد ولی هر وقت من با شما به صورت رسمی صحبت کردم و گفتم چه کسی را می خواهم آن وقت حرف هایتان را انعکاس بدهید. وی افزود: صحبت هایی که بین هواداران انجام دادم رسمی نبوده و از شما می خواهم صحبت های من را به صورت رسمی منتشر کنید. مظلومی
ماجرای توقف پروژه بازسازی عتبات چه بود؟
کند امروز که با شما صحبت می کنم قریب 35 سال است که در عرصه مدیریت بود ه ام. ما نسل اول انقلابیم؛ نسل اول انقلاب به محض اینکه دست چپ و راست خود را شناخت وارد کارزار شد. کارزار مدیریتی من از حضور در کردستان شروع شد. متولد سال 40 هستم و در 19 سالگی در سال 59 فرماندار مهاباد شدم. البته به قول بچه ها به خاطر درگیری هایی که وجود داشت هر کسی جرئت می کرد وارد فرمانداری شود فرماندار می شد. (خنده)! از
نقویان: حق نشاید گفت جز زیر لحاف؟!
استاد حوزه و دانشگاه در یزد گفت: برخی به گونه ای درباره مبارزه با فساد حرف می زنند که آن اختلاسگر هم خنده اش می گیرد! حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان در مسجد حظیره یزد با بیان اینکه در امر به معروف و نهی از منکر مامور به نتیجه هستیم، گفت: بر خلاف برخی امور که معتقدیم مامور به تکلیف هستیم نه نتیجه باید گفت در امر به معروف باید از اثر بخش بودن تذکر
مظلومی:برای مجیدی سوء تفاهم پیش آمده است/ به زودی تکلیف صادقی و عنایتی مشخص می شود
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه صحبت های غیر رسمی از من در رسانه ها منتشر شده است و هروقت من با شما به صورت رسمی مصاحبه کردم و گفتم چه کسی را می خواهم آن وقت حرف هایم را منعکس کنید. او درباره اینکه اعلام کرده سید جلال حسینی در لیست استقلال است گفت: من در این مورد در جمع هواداران صحبت کردم. این درست نیست هر وقت به طور رسمی مصاحبه
کریستف رضاعی: آهنگسازی برای فیلم، عین زندگی است
برای این دو آدم خاص نوشته است. وقتی شما می دانید نقش را برای چه کسی می نویسید، طبیعتاً ظاهر، نوع حرف زدن، راه رفتن و تمام ریزه کاری های او را در نظر می گیرید و طبیعی است که نتیجه ی کار، بهتر خواهد شد. این اتفاق در در دنیای تو ساعت چند است؟ به بهترین شکل رخ داده است. * این تعادل که شما به آن اشاره کردید، در روند ساخت اثر اتفاق افتاد؟ یعنی شما با آقای یزدانیان یا بازیگران فیلم آشنایی قبلی داشتید
جنتلمنیسم حزب ندا در خطر ادبیات ناصحیح!
. شرط اول جنتلمنیسم در میان معتقدانش، رعایت برخی واضحات و ثوابت است که خدشه دار شدن آنها را نمی شود در پشت میتینگ های سیاسی و سخنرانی های پرطمطراق پنهان کرد. محمدصادق خرازی پیش از این در اشاره به منتقدان مذاکرات هسته ای دولت یازدهم؛ دلواپسی را فریب مردم دانسته و در یک صحبت دیگر نیز از این گفته بود که منتقدان رفتارهای هسته ای دولت هیچگاه انصاف را رعایت نمی کنند!
با لژیونر جوان تیم ملی از تمرینات اتلتیکو تا خاطرات شیرینش در اسپانیا | در تمرین اتلتیکو هرکس زنده ماند، ...
رسانده و بعداً هم می رساند. اتفاقاً بعد از بازی ترکمنستان هم با کروش حرف زدم که به من گفت باید الان دنبال پیشرفت باشی. خیلی چیزها یاد بگیری. کروش به جوان ها بها می دهد صد درصد اروپا رفتنم در حضورم در تیم ملی تأثیر داشت. تجربه ای که در این یک سال کسب کردم، به اندازه سه سال حضور در فوتبال ایران بود. وقتی آدم تنها می شود به خیلی چیزها فکر می کند. به اینکه چه اشتباهاتی داشته و بعد پخته تر
ماجرای خواستگاری مهران رجبی از همسرش + عکس
هستید، آشنایی شما با همسرتان از سمت خانوده ها بود؟ - چنان گفتید قدیمی که از خودم ناامید شدم و یاد آشنایی ناصرالدین شاه با ملک خاتون افتادم. البته منظورم اونقدر قدیمی نبود. - یکی به من گفت پیرمرد شدی! گفتم پیری مراحل مختلف دارد. اول میانسالی، بعد پیری، بعد کاملی، بعد پیر... و بعد کهنسالی که مرحله آخر است. مرحله پیر... خیلی بد است و کهنسالی بهتر است. من معلم بودم و همسرم
منطق اسلامی همان منطق بهشتی است
باشد تا ما بتوانیم مجلس شورای اسلامی بگذاریم. گفتم آقای بازرگان، تو اسمت را که بابات گذاشته مهدی، تو اول مهدی بودی بعد نامگذاری کردند یا اول نامگذاری کردند که بعد در راه مهدی باشی؟ بازرگان گفت که شجونیه دیگه، کاریش نمیشه کرد! زمانی که شهید بهشتی مسئله قصاص را مطرح کرده بود خیلی ها ناراحت بودند. مثلا آقای مهندس معین فر از این موضوع ناراحت بود، من به ایشان گفتم آقا مگر از جیب خودش آورده
پیام تشکر رهبرانقلاب از حجت الاسلام مطلبی
داشتند می رفتند به سمت سایت، چرا هیچ حفاظتی در کار نیست؟ بعضی وقت ها که می دید سرحالم و ظرفیت شوخی دارم بهم می گفت فاطمه بعد از رفتنم اگر بیایند و از تو بخواهند که از من برایشان حرف بزنی چه می گویی؟ من هم می گفتم از همه کارها و زحمت هایی که کشیدی می گویم. همان ها که تا می آیم پیش کسی درباره شان حرف بزنم می گویی ریا می شود و نمی گذاری حرفی بزنم. به شوخی بهشان می گفتم صبر کن می خواهم پته ات را بریزم
فیلم خوب نباشد، از دوبله جذاب هم خبری نیست
مسعود کیمیایی ، به جای باب پک درسریال لبه تاریکی در نقش کاراکتر اصلی ران کریون ، درسریال ارتش سری در نقش سرگرد اروین برانت ، در مجموعه پوآرو به جای هیو فریزر در نقش آرتور هستینگز دستیار پوآرو ، در سریال شرلوک هولمز (دوبله اول) در نقش دکتر واتسون ، در سریال شرلوک هولمز (دوبله دوم) به جای جرمی برت در نقش شرلوک هولمز ، در سریال هشدار برای کبرا 11 به جای اردوغان آتلای ، راوی اصلی مجموعه مستند محبوب و
جواد عزتی بازیگر نقش لطیف سریال دردسرهای عظیم 2
، اما این مساله در ساخت آثار نمایشی این روزها رایج شده و نمی توان کاری هم کرد. البته من در مقامی نیستم که در این باره حرف بزنم. مسلما اثری که دقیقه 90 ساخته شود و نگرانی برای رساندن بموقع پخش دارد، ضررش بیش از همه به سمت ما برمی گردد، چون خلاقیت کمتر و خستگی بیشتر حاکم می شود. در این مواقع به جای تمرکز کردن روی نقش باید به زمان فکر کنیم تا کار بموقع به پخش برسد. این ایراد بزرگی است که به
حاشیه هایی که مادر شدن برای مهناز افشار به همراه آورد/ پرونده
کوتاه تر از مهناز افشار پیدا نکرده است: به هر حال چند روز بعد از آن ماجرا در نشست دیگر در حضور خبرنگاران از مهناز افشار عذرخواهی کردم و نمی دانم چرا دیواری کوتاه تر از ایشان پیدا نکرده بودم اما این مساله آنقدر که صحبت های قبلی ام بازتاب داشت، انعکاس نداشت. از نظر مرضیه برومند حالا همه چیز تغییر کرده است: الان مهناز افشار بچه دار شده است. من برای او و دخترش آرزوی خوشبختی و سلامتی می کنم. به
عنایتی: از مظلومی ناراحتم اما جلوی هیچ کس سر خم نمی کنم/ با یک پیراهن خاص از فوتبال خداحافظی می کنم
رضا عنایتی درمورد جدایی از استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد. تسنیم: در جلسه ای که با مظلومی داشتی، به تو چه گفت؟ ما خیلی کم حرف زدیم. مظلومی گفت دوست ندارم نیمکت نشین شوی و در تفکرات من جایی نداری. من هم گفتم شما چنین حقی را دارید که بازیکنان را انتخاب کنید. تسنیم: بعد از اینکه با مظلومی حرف زدی ناراحت نبودی؟
فاطمه معتمدآریا: مثل خودم حرف می زنم
هنرمند می دهند. من چه جوری می توانم بدون نظر مردم خودم را محک بزنم؟ پس این اعتبار اگر هست، ناشی از سلیقه مردم است. نکته جالب این است که تا حالا با نسل اول سینماگران جدی ما کار نکرده اید، البته غیر از بیضایی در فیلم مسافران. دلیل خاصی داشته است؟ من از زنده یاد علی حاتمی برای فیلم مادر ، فیلم نامه خواستم، گفت نداریم من هم گفتم این جوری کار نمی کنم. کدام نقش را پیشنهاد
عاشق پرسپولیسم و شرطی برای باشگاه نگذاشتم
هادی! کار تمام شد و ماندنی شدی. شرایط چطور بود؟ همان طور که در مصاحبه قبلی ام به شما گفتم، فقط منتظر یک تماس و یک جلسه با مسئولان باشگاه بودم و پس از انجام این جلسه، در پرسپولیس ماندم. شنیده می شد دو باشگاه هم به دنبال عقدقرارداد با تو بودند، درست است؟ دوست ندارم بازارگرمی کنم اما باشگاه گسترش فولاد، ماجرا را رسانه ای کرد. یک باشگاه دیگر هم بود که در نهایت وقتی به مسئولانش
یک گفت وگو با مارک روفالو ("اونجرز"، "شاتر آیلند"): در آغوش گرفتن فرزندان و دوچرخه سواری با همسرم؛ از ...
او برای بازی در کمدی/درام حال بچه ها خوب است (لیزا چولودنکو، 2010) – که در آن با آنت بنینگ و جولین مور هم بازی بود – نامزد جایز اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل، همین طور نامزد جایزه اسپیریت مستقل، جایزه انجمن بازیگران امریکا و جایزه بفتا شد. او پس از ایفای نقش های مهم در شاتر آیلند (مارتین اسکورسیزی، 2010) و مارگارت (کنت لونرگان، 2011) در بلاک باستر انتقامجویان (جاس ویدن، 2012) با موفقیت به نقش دکتر بروس بنر یا هالک ظاهر شد و این نقش را در دنباله آن فیلم انتقا
روایت همسر وزیر دولت پهلوی از رفتار آیت الله محمدی گیلانی
های هویدا و آموزگار و سرانجام حبس او منجر شد، اشاره کردم. صادقانه از حس جاه طلبی شجاع که آغشته از اشتیاق شدید او به خدمت خلق بود، تعریف کردم. از کارشکنی های دربار و سازمان امنیت شمه ای شرح دادم. چنان صمیمانه سخن می گفتم که گویی با دوستان قدیمی به صحبت نشسته ام. آیت الله و دامادش با علاقه به من گوش می دادند. زمان و مکان را فراموش کرده بودم و هر چه دل تنگم آرزو داشت، بی پروا به زبان می آوردم. خودم را
حرف های شنیدنی همسر شهید مدافع حرم
مدت ها تبدیل به موضوع خنده داری برایمان شده بود. اما من در زمان خواستگاری این را نمی دانستم و بعد صحبت با مهدی نظرم کاملا عوض شد. حالا آقا مهدی چه گفتند که نظر شما را تا این حد تغییر داد؟ هیچ وقت یادم نمی رود که مهدی صحبتش را با بسم الله الرحمن الرحیم و توسل به حضرت زهرا(س) شروع کرد و این خیلی برایم مهم بود. در کنار این در صحبت هایی که روز اول با من داشت منطق ایشان برای من خیلی
از ماجرای تماس منافقین با خواهر شهید تا آخرین صحبت های دکتر بهشتی
هستم و اگر نتایج آمد، بعد می آیم؛ برادرم به من گفت تا اون زمان خیلی دیر است و زودتر به تهران بیا.... شب همان روز برادرم به شهادت رسید و دیگر نتوانستم او را زنده ببینم. خاطره دیگر این بود که فروردین سال 60 گفت فامیل را جمع کنید که می خواهم همه را ببینم؛ آن زمان همه را جمع کردیم و در برنامه صبحانه همه را جمع کردند و با تک تک آن ها صحبت کرد. تسنیم: وقتی دکتر شهید شد، چه حس و حالی
پاسخ "ایوبی" به منتقدان به سبک بزرگان دولت!
، پاسخی هم به منتقدانی بدهید که می گویند ریل گذاری سینمای ایران در دوره مدیریت شما به گونه ای است که گویا با آنچه از نظام فرهنگی جمهوری اسلامی انتظار می رود، تطابق کافی ندارد. - ما دغدغه های مقام معظم رهبری و نگاهشان به سینما را به طور کلی می دانیم. من تمام صحبت های ایشان درباره مسایل فرهنگی را خوانده ام و حتی برخی از سخنان ایشان که به صورت عمومی منتشر نشده است از دفتر ایشان گرفته و خوانده
گفتگو با علی عبدالمالکی (خواننده موسیقی پاپ)
و دنبال یک موقعیت برای شروع بودم. مجلات و روزنامه ها را ورق می زدم و در صفحه نیازمندی های یکی از روزنامه ها از یک تنظیم کننده یک آگهی دیدم. به آن شماره زنگ زدم و صحبت های مان را کردیم و قرارمان بر این شد که یک آلبوم را با کمک هم جمع کنیم. آن تنظیم کننده سید سروش طباطبایی یا همان دی جی سروش (اس جی ترک) بود که با رفاقت بسیار زیادی آلبوم را استارت زدیم. صادقانه بگویم اصلا انتظار نداشتم که آن آلبوم
رفتار شما به عنوان پدر یا مادر با فرزندان تان چطوراست؟
به گزارش شفا آنلاین ، من هم پدرم رو دوست دارم ولی فکرکنم اون منو دوست نداره. هر وقت که از سرکار برمی گرده خونه اونقدر خسته و کوفته اس که نای حرف زدن نداره، سرش رو روی بالش میذاره و چند دقیقه بعد چشماش بسته می شه. اگه یک وقت سرو صدای من و خواهر کوچیکم دربیاد سرمون داد و بیداد می کنه و از ترس تا موقع خواب جیکمون در نمیاد. این گفت و گوی 2 پسر10ساله است که در یک مرکز مشاوره درباره رفتار و نوع ارتباط
عادت ماهانه؛ چالش دخترانه
سلامانه : برخی دیگر فوری سرشان را زیر برف فرو می برند، خودشان را به نشنیدن، ندیدن و ندانستن می زنند. اتفاقاتی که درست دارد جلوی چشم شان می افتد را انکار می کنند یا می گذارند که فرزندشان خودش این مرحله را طی کند، استدلال هم می آورند که مگر کسی در مورد این چیزها با ما حرف زد؟! خودمان فهمیدیم و خودمان با آن کنار آمدیم. هستند والدینی هم که شورش را درمی آورند. روی
پای قصه ها و غصه های یک قصه گوی قرآنی
گرفت. وی از ضرورت تقسیم بندی سنی مخاطبان در قصه های قرآنی سخن گفت و افزود: من تلاش می کنم تا کودکان را وارد قصه کنم. مثلا وقتی داستان حضرت نوح را تعریف می کنم، با بچه ها سوار کشتی می شویم یا با هم کشتی می سازیم. محمودی همچنین گفت: در بعضی از داستان ها من شتر می شوم و بچه ها نیز در نقش بچه های شتر به دنبال یکدیگر می دویم. شما هم اگر می خواهید کودکانتان را با قصه های قرآنی و متون دینی
گفتگویی خواندنی با یک جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی
گفت،این فرد جانباز است نمی تواند بیاید،رییس بانک گفته بود این مشکل ما نیست.به دلیل مشکل تنفسی نمی توانم زیاد از کپسول اکسیژن دور باشم.بچه ها هم که همیشه نمی توانند درگیر من باشند. *صحبت شما با نسل جوان انقلاب چیست؟ این را بدانند این مملکت به راحتی بدست نیامده است،من در اول صحبتم گفتم صحنه هایی را دیدم که نتوانستم برگردم که یک تکه از آن را می گویم،پیرمردی بود بومی حمیدیه که سلاح به دست
تدبیر جهت جلوگیری از تلفات در شب عملیات کربلای 4/ زیر نامه ها می نوشتم "امضا، از طرف شهید باکری"
صفحه ای با دست خط خودم برای آقامحسن نوشتم. سال 70، بعد از پایان جنگ که جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بودم، یک از دوستان تماس گرفت و گفت یک امانتی برایت می فرستم و خیلی خوب است. آن دوست همان نامه را برایم فرستاده بود. وقتی می خواندم تعجب کردم و عرق شرم می ریختم. پیش خودم می گفتم من این ها را برای آقا محسن نوشتم؟ امکان نداشت آن وقت چنین چیزی را برای آقامحسن بنویسم. اما الان چطور است؟ می
منتظرم روزی پولدار بشم ..
نام خدا، همسرت امروز یه دیقه تو آینه به خودم نگاه کردم خیلی با خودم حرف زدم ولی مَخمَص کلام خوشا یاری که دلدارش تو باشی یه بار کلاس اول دبستان بغل دستیم بهم گفت: مسخره ... منم گفتم : اسم بابات اصغره ... عاقا این دیگه تا آخر سال گیر داده بود که تو اسم بابای منو از کجا میدونی روزی مریدان نزد ریش سفید رفتند و از او پرسیدند: یا شیخ
واکنش تند صمد نیکخواه به اظهارات اخیر مهدی کامرانی
شرایطی که نتوانم در لیگ NBA بازی کنم مناسب نیست. بعد از تمرین هایم نیز اعلام کردم که بالاخره نتیجه چه می شود؟ آنها گفتند که بعد از درفت جلسه فنی تیم برگزار می شود تا درباره بازیکنانی که می خواهند صحبت شود. هنوز خبری نشده است. من گفتم اگر در لیگ تابستانی حاضر باشم چقدر شانسم برای ثبت قرارداد زیاد می شود. اینکه فقط تمرین کنم را نمی خواهم. انتهای پیام