پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۸

سخنگوی طالبان: با ایرانی ها مشکلی نداریم

انتخاب نوشت: ملا ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در گفت وگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن درباره تماس هایی که اخیرا بین طالبان و ایران صورت گرفته است، گفت: ایران کشور همسایه ما است و برای ایجاد روابط خوب با این کشور تلاش می کنیم. ما می خواهیم توجه کشورهای همسایه و کشورهای منطقه را به این مساله جلب کنیم که با آنها مشکلی نداریم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)