چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۳

ماجرای واردات میوه از سوی مرزنشینان

به گزارش پایگاه خبری بی باک به نقل از ایسنا، فرود عسگری - مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران - در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حجم مجاز واردات از طریق مرزنشینان، درباره واردات میوه از این طریق توضیحاتی را ارائه داد. وی با اشاره به قانون ساماندهی مبادلات مرزی مصوب سال 1384، اظهار کرد: در این قانون شرایط ورود کالا برای پیله وران، مرزنشینان و ملوانان مشخص و برای هر کدام از آنها مقرراتی لحاظ شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)