چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۷

ظریف: به تهران نمی روم/ مذاکرات هسته ای رو به جلو است

صدای ایران - وزیر خارجه کشورمان صبح روز پنجشنبه درباره روند مذاکرات گفت: من باید امیدوار باشم. به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف در پاسخ به این پرسش خبرنگاران مقابل هتل کوبروگ مبنی بر اینکه به تهران برمی گردید؟ گفت که "نه، من اینجا هستم." وی درباره روند مذاکرات با بیان اینکه من باید امیدوار باشم گفت که مذاکرات رو به جلو است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط