چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۲

معاون وزیرعلوم: برگزاری کنکور دکتری در آبان و اسفند هر سال/ اعلام جزئیات ...

معاون آموزشی وزارت علوم در خصوص زمان برگزاری آزمون دکتری براساس شیوه نامه جدید گفت: زمان برگزاری آزمون در شیوه نامه دکتری مشخص می شود و این شیوه نامه طی دو ماه آینده نهایی و ابلاغ می شود. دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگو با مهر در خصوص زمان برگزاری آزمون دکتری که اعلام شده بود براساس قوانین جدید 2 بار در سال برگزار خواهد شد، گفت: آزمون سراسری دکتری 2 بار در سال در ماههای آبان و اسفند برگزار می شود. این آزمون شامل دروس زبان، استعداد تحصیلی و 3 درس پایه در هر گروه درسی برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)