چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۰

تنها زمانی که تشنه هستید آب بنوشید

بر اساس یک تحقیق جدید نوشیدن بیش از حد آب در ورزشکاران خطرناک است و در برخی موارد ممکن است، حتی مرگ آور باشد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، تحقیقات جدید نشان می دهد که نوشیدن بیش از اندازه آب در ورزشکاران نه حتی خطرناک است بلکه ممکن است مرگ آور نیز باشد. بر اساس تحقیقات جدید، ورزشکاران برای جلوگیری از آسیب های جدی بیش از اندازه آب نوشیدن باید تنها زمانی که تشنه هستند آب بنوشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)