چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۸

تلاش برای کنترل سالک در شیراز

کارشناس مسئول مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز گفت: اقدامات لازم برای کنترل بیماری سالک در این شهرستان آغاز شده و ادامه دارد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، ماندانا مویدی فرد خاطرنشان کرد: برای این منظور نوبت نخست لانه کوبی جوندگان در روستاهای شهرستان شیراز انجام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)