سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تدبیر ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۱

اعتراف های تلخ جوان انتقامجویی که با آتش زدن خانه،2نفر را کشته است

بامداد جمعه 5 خرداد امسال گزارش حریق در خانه ای قدیمی- محل نگهداری ضایعات- به آتش نشانی تهران اعلام شد. چند تیم آتش نشانی راهی خیابان سبلان جنوبی شده و پس از اطفای حریق با جسد دو مرد جوان در طبقه دوم خانه مخروبه مواجه شدند.با کشف اجساد، بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل مورد نظرشدند تا اینکه دربررسی ها مشخص شد حریق عمدی بوده است. همزمان با افشای این ماجرا، مرد جوانی به نام امیر خود را به مأموران رساند و مدعی شد که پسر جوانی به نام جمشید عامل این آتش سوزی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط