چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۰

فاز دوم پروژه فاضلاب شورکا جویبار شهریورماه افتتاح می شود

مصطفی زمانی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان جویبار، با درخواست از روستاییان برای عدم استفاده از آب شرب روستایی در آبیاری باغ ها و مصارف غیرمجاز، اظهار کرد: وضعیت آب بحرانی است و برای عبور از این بحران صرفه جویی بهترین کار است. وی با اشاره به اینکه در ماه میانگین مصرف آب روستاهای جویبار 20.80 مترمکعب است، افزود: اگر مصرف از این عدد بالاتر برود معلوم می شود که مصرف غیرمجاز داریم و باید برای جلوگیری از آن اقدام کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط