دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۴:۱۲

اندونزی دوباره به اوپک باز می گردد؟

'ایگناسیوس جونان' وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی تاکید کرد این کشور بعد از تعلیق مجدد سال گذشته خود از عضویت اوپک، امکان دارد باز هم عضو فعال این سازمان شود. 'سوجاتمیکو' رئیس ارتباطات و همکاری های وزارت انرژی اندونزی گفت که این درخواست توسط عربستان سعودی و امارات متحده عربی مطرح شده است. به نوشته روز جمعه تارنمای خبری 'کمپاس' اندونزی، اخیرا عربستان و امارات متحده از اندونزی خواسته اند به وضعیت غیر فعال خود در اوپک پایان دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)