سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۵

تفکیک وزارتخانه ها به نفع کشور است؟

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکیک سه وزارتخانه را به نفع کشور نمی دانم. علی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ارائه لایحه تفکیک سه وزارتخانه "راه و شهرسازی"، "صنعت، معدن و تجارت" و "ورزش و جوانان" به مجلس از سوی دولت، گفت: تجزیه این وزارتخانه ها به دلیل ارتباط تنگاتنگی که موضوعات آنها با یکدیگر دارد به نفع کشور نیست مگر اینکه دولت بخواهد دلایل موجهی برای تفکیک مطرح کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)