چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۲

داستان آتش سوزی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا حسین زاده صبح امروز از آتش گرفتن یک دستگاه اتوبوس در محور جوزک استان خراسان شمالی خبر داد و افزود: در ساعت 18 و 20 دقیقه روز دوشنبه 15 تیر ماه سال جاری یک دستگاه اتوبوس در 18 کیلومتری محور جوزک به جنگل گلستان دچار آتش سوزی می شود که بلافاصله نیروهای پلیس راه چمن بید و امدادی به محل اعزام می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)