دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۰

ابتلای 23 نفر به سالک در آبدانان از آغاز سال

روز نو : فرماندار آبدانان گفت: در 3 ماهه ی نخست سال 23 نفر به سالک مبتلا شده اند. مجید عسکری در گفت وگو با (ایسنا)، منطقه ی ایلام اظهار کرد: بیماری سالک بومی منطقه نیست و طبق آمارهای مرکز بهداشت در سال گذشته 43 نفر در سطح شهرستان به این بیماری مبتلا شده بودند. وی افزود: مبتلایان به این بیماری اکثراً افرادی هستند که بر اثر تردد به شهرستان های جنوبی از جمله دهلران دچار شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)