سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۲۰

سرمربی تیم دانشجویان: ما استقلال و صبا را شکست داده بودیم/سایپا تیم بزرگی ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، فرشاد کرمی پس از شکست 3 بر یک مقابل سایپا در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: سایپا تیم بزرگی است و از آنها تشکر می کنم که با ما بازی کردند. این باشگاه امکانات و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. ما هم یکسری از بازیکنان تستی دانشجویی را که برخی از آنها متولد سال 1377 بودند به این تیم آورده ایم تا آنها در کنار بازیکنان لیگ برتری بازی کنند و تجربه کسب کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)