سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفا آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۷

اداره کلاس های پنجم و ششم ابتدایی به روش چند معلمی!

شفا آنلاین:اجتماعی آموزش-معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش گفت: همکارانی که از دوره متوسطه به ابتدایی آمدند، همچنان در دوره ابتدایی باقی می مانند و در قالب سیاست چندمعلمی اداره کلاس های پنجم و ششم ابتدایی را بر عهده خواهند گرفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط