سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۷

ورود ایران به دنیای اینترنت اشیاء!

به گزارش پایگاه خبری بی باک ،محمد خوانساری در گفتگو با مهر، چشم انداز ایران برای بهره برداری از نسل پنجم تلفن همراه، به عنوان اولین کشور خاورمیانه که این فناوری را بومی می کند، تشریح کرد. * زیرساختهای مخابرات سنتی دیگر پاسخگو نیست رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسل پنجم موبایل را یک تحول بنیادی در شبکه های ارتباطی برشمرد که دیگر تکامل یافته نسل چهارم موبایل نیست و گفت: عمده موضوع نسل پنجم موبایل، تحولات مرتبط با اینترنت اشیاء خواهد بود به نحوی که در آینده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)