چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۰

پرشدن 50 چاه غیرمجاز

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب و منطقه ای خراسان شمالی گفت: طی سال جاری حداقل 50 چاه غیرمجاز پر شد. رضا نعیمی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خراسان شمالی، افزود: آب این چاه ها بیشتر برای بخش کشاورزی استفاده می شود. وی با اشاره به اینکه حجم برداشت این چاه ها خیلی کم است، ادامه داد: حجم برداشت این چاه ها حدود شش درصد کل چاه های مجاز استان را شامل می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)