سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۸

پیروانی: با 8 غایب استارت زدیم

به گزارش ورزش11،امیر حسین پیروانی در پایان اولین تمرین تیم امید در جمع خبرنگاران گفت: طبق برنامه قبلی کارمان را شروع کردیم و در اولین روز تمرینات 8 بازیکن غیبت داشتند. وی افزود: این اردوی دوم ما و در واقع اردوی آخر ما قبل از اعزام به مسابقات است که با این تعداد غایب آغاز شده و امیدواریم با حمایت هایی که فدراسیون فوتبال تا به امروز از تیم ما داشته و همکاری دیگر کمیته ها در نهایت تکلیف مان را برای استفاده از برخی بازیکنان بدانیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط