دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۴۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۸

فواید و مضرات استفاده از بستنی و نوشیدنی ها در فصل تابستان

تابستان گرم ترین فصل سال است و در روز های خنک هیچ چیزی به اندازه نوشیدن یک آب میوه خنک و یا خوردن یک بستنی نمی تواند لذت بخش باشد و خستگی را از جان به در کند؛ اما بر اساس گفته محققان استفاده از این محصولات خوراکی دارای معایب و همچنین فوایدی است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت؛ در ادامه با دکتر سلام همراه باشید. بستنی ها ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)